دخترای من

کیانا و نی نی کوچولو...

1392/7/29 12:31
نویسنده : مامانی
89 بازدید
اشتراک گذاری

کیانا دخترم...شما که 10 ماهه بودی مامانی فهمید دوباره بارداره...خیلی غصه خوردم اخه شما هنوز کوچولو بودی فدات بشم نیاز بیشتر به توجه داشتی...خیلی گریه کردم و البته یه کارایی هم کردم تا نی نیه توی دلم بره..ولی خدا رو شکر خدا جون نخواست و نی نی موند تو شکم مامانی و شما شدی آبجی بزرگه...

قلب

دخترم الان آنیل خواهرت 2ماهش تموم شده و تو عاشقشی...از خواب که بیدار میشی و انیل رو میبینی همچین خوشحال میشی که نگووو

قربونتون بشم من...

میری و میای فقط بوسش میکنی و در میری 

راستی یه شیطنت هایی هم داریا ناقلا خانوم...بعضی وقتا که داره پستونک میخوره میری پسی شو در میاری و انیل و به گریه میندازی...وای وایماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترای من می باشد